Parechje persone dicenu chì un cane simpaticu hè cum'è un zitellu cun core riccu ma chì ùn parla micca. Infatti, l'ochji innocenti di u cane è l'espressione curiosa ùn sò micca simplici è simpaticu cum'è un zitellu? Tuttavia, se trattate un cane cum'è zitellu, vi sbagliate. Sapete, a so essenza hè sempre un animale quantunque sia simpaticu un cane. Hè impussibile di capisce tutte l'intenzioni di u pruprietariu.
Dunque, se vulete capisce un cane è alzallu bè, duvete cumincià cù u riccu cumpurtamentu fisicu di u cane. pudemu osservà è riassume più attentamente in tempu di pace. benintesa, amparà e "parolle di u cane" hè ancu impurtante. Lasciatelu fidà si di rializà megliu e vostre istruzzioni. Quì seguenti sò alcune lingue d'azione cumuni per i cani. Pudete capisce bè?
E prime "parolle di cane" - - Benvenutu
Quandu andate in casa o svegliate a mattina, u cane si stenderà è vi saluterà. Nutate bè chì ùn si sveglia micca da u sonnu ma vi saluta. I cani di solitu salutanu è mostranu entusiasmu à i cunniscenti, micca à i stranieri.
A seconda "parolle di cane" - - Sò timida
Parechji cani sò timidi davant'à scunnisciuti. Ci hè qualchì fenomenu evidenti è atti chì esprimenu u so timidu. Per esempiu, danu signali timidi quandu l'arechje appiattinu contr'à e so teste è chì e teste sò ritirate in terra per fassi più chjuche o piattassi. Pare avè un sintimu di scomudu.
Se vulete salutà un cane timidu o nervosu, u modu currettu hè di schjattassi di latu in terra è di tene a schiena dritta in modu da pudè vene à annusassi. Pudete stende a manu è dopu aprite cù delicatezza. Mantene e bracce ferme in modu chì u cane possi puzzulà da più luntanu. In cunsiderazione di u prublema chì toccu a testa di u cane hè periculosu, ognunu hà megliu toccu a testa di u cane cun prudenza.
U terzu "parolle di cane" - - Vogliu ghjucà cun voi
Quandu u cane vole ghjucà cù voi, mostrarà un invitu à u pruprietariu, sperendu chì pudete ghjucà cun ellu. Questu hè un bonu modu per u pruprietariu è u cane per cunvene megliu. Questu hè ancu un bonu modu per incuraghjà i cani à sprimà u so cumpurtamentu attivu. In questu momentu, u colpu di a coda di u cane farà u so linguaghju di u corpu rilassatu. U pruprietariu ùn pò ignurà u cumpurtamentu di l'animali, chì pò influenzà negativamente a salute mentale di u cane. Dunque, ricordate di ghjucà cù u cane in questa situazione.
U quartu "parolle di cane" - - Lascia mi tranquillu
Quandu u corpu di un cane hè rigidu cù a coda alzata in aria cum'è una bandera è a so testa è u so collu sò arrimbati in altu, diventerà attentu è suspettu. In questu momentu, esprime: "Sò seriu. Ùn andate micca contru à mè ». U secondu secondu di sta azzione hè prubabilmente una lotta prestu. Se u cane si batte veramente, tira a corda à tempu. Aduprate chjappi forti è stridi per sviate l'attenzione di u cane, o spruzzate un odore sgradevule nantu à u corpu di u cane per fà chì i dui cani si separanu temporaneamente è si calmanu.
U quintu "parolle di cane" - - femu amichi
I saluti amichevuli à i cani includenu a rilassazione è l'agitazione di i so membri, è i cani si circondanu in circondu. I so corpi si pieganu è e so code si movenu. Attenti à i segni di timidità o rigidità quandu si saluta u cane. Hè impurtante di mantene una distanza sicura trà dui cani, soprattuttu quandu si riuniscenu per a prima volta. U scopu hè di assicurà chì anu abbastanza spaziu per impedì li di luttà.
U sestu "parolle di cane" - - Sò nervosu
Quandu un cane hè stressatu o nervosu, circarà cunfortu. A diminuzione di l'appetitu, a lecca frequente in bocca è u nasu è a perdita eccessiva di capelli sò tutti segni di stress o di stress. A diarrea, e code pizzicate, arricciate in l'arechje di l'aeroplanu è i gemiti sò ancu cundizioni chì u pruprietariu deve esse attentu.
Se u vostru cane hè spessu ansiosu, nervosu o difficiule per esse solu, pudete pruvà:
1. Raccomandatu da u Cunsulente di Comportamentu Animale Tianxiahui: Lettu di cane di caverna
Preparate un lettu di cane cum'è una grotta per u cane. A grotta hè aperta da un latu è circundata da trè lati, cum'è a grotta originale. Pò dà à u cane un certu sensu di sicurezza. Cù una furmazione adatta, fate sapè à u cane chì u lettu hè u so nidu è u locu u più sicuru per ellu. Una volta ch'ellu si sente nervosu è ansiosu, a prima scelta hè di vultà in lettu!
2. Raccomandatu da u Cunsulente di Comportamentu Animale Tianxiahui: Osso di cane self-interattivu
Preparate parechji ghjoculi interattivi per i cani. Quandu partite, fate qualcosa per questu, cum'è un ossu di cane chì interagisce da sè, per attirà pienamente a so attenzione è tene u cane occupatu è interessante durante l'eserciziu. Dopu avè attivatu u modu interattivu, stu ghjoculu d'osse reagisce cù u vostru cane. Cacciarà u vostru cane è scappa rapidamente quandu u vostru cane u persegue. assai interessante!
3. Raccomandatu da u Cunsultore di Comportamentu Animale Tianxiahui: Flying Disc PetInteractive Toy
Assicuratevi chì u vostru cane abbia abbastanza eserciziu. Di fronte à un cane energicu, u pruprietariu hà bisognu di lascià u cane liberà eccessu di energia, altrimenti pò pruduce un comportamentu distruttivu. Se u pruprietariu ùn hè micca occupatu, hè megliu à caccià u cane prima di sorte in a mattina. Per piacè portate materiale di furmazione, cum'è frisbees, quandu si cammina. Assicura chì u cane migliurà l'interazzione cù u pruprietariu mentre ghjoca.
Dà à u cane un massaghju propiu. Quandu u cane hè tense, i musculi di u corpu, in particulare i musculi di u schernu, diventeranu stretti. Dunque, u pruprietariu pò massaggiare delicatamente e zampe anteriori, a schiena è a parte superiore di u collu di u cane. Strofinendu delicatamente, pressendu, ecc. Pò riduce a tensione di u cane.
U sensu di securità datu da u pruprietariu. Si dice chì i cani ponu percepisce l'emozioni di i so patroni. Quandu i cani si sentenu nervosi è ansiosi, duvemu esse boni aiutanti per fà li sentenu sicuri è rilassati, è evità di peghju prublemi emotivi. U pruprietariu ùn pò micca sentasi nervosu, in panicu o troppu preoccupatu. In fatti, i cani timidi anu bisognu di più prutezzioni in l'ambiente esternu. Pò evità ch'elli sianu spaventati.
Capisce a lingua di i cani richiede esplorazione è riassuntu à longu andà. Ùn ghjudicate micca l'emozioni di u cane da solu un o un muvimentu, ma combina i movimenti, spressioni, ochji è soni di e diverse parti di u cane per tirà cunclusioni. In questu modu, stabiliscerete un modu unicu è efficace di cumunicà cù u cane per capisce è fiducia l'unu l'altru, ciò chì favurisce u travagliu di basa di addestramentu di u cane.
Post tempu: 20-20 d'Agostu